Πρόσφατες ειδήσεις

Ένας μικρός απολογισμός για το Aqua Blue


ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑΚΑ ΒΥΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΚΛΗΡΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ ΜΕΛΤΕΜΙΟΥ (πολλές φορές τα ανεμόμετρα των πλοίων της γραμμής έδειξαν 55/70 κόμβους αέρα) ΤΟ ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ.

ΣΤΑΘΗΚΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ Η ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΝΘΗΡΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΜΟΛΙΣ ΣΤΙΣ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ 95% ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ.


ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΤΟΥ.
ΤΟ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΌΤΕΡΟ ΒΑΠΌΡΙ(138 μέτρα μήκος) ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ (διπλα κ πρυμναια προπελλακια)


με τη βοήθεια των αγκυρών του τα κατάφερε στα δυσπρόσιτα και τα αβαθη λιμάνια (Γαυρίου Ευδήλου Καρλόβασιου) παρά το οτι που στο πρώτο του ταξίδι χρεώθηκε λόγω της λασπουριας που γέμισε το λιμάνι εξ αιτίας των οριακών βυθισματων (φωτό καθημερινότητας).


Με την εικασία του Λ/Χ """ΠΙΘΑΝΗ ΠΡΟΣΑΡΑΞΗ""
(Sic) ταλαιπωρήθηκε για 18 ώρες μέχρι να διαπιστώσει ο Νηογνώμονας με διπλή επιθεώρηση δυτών,ότι ούτε υποψία επαφής με τον βυθό δεν υπήρξε.
Βέβαια κανείς δεν ζήτησε συγγνώμη.ουτε για τα έξοδα,ούτε την ταλαιπωρία,ούτε την δυσφήμηση.


Το πολυτελές και ευρύχωρο εσωτερικό του,σε συνδυασμό με το μικρό σχετικά πρωτόκολλο του, δεν άφησε περιθώρια φαινομένων ταλαιπωρίας και συνωστισμού στους επιβάτες.


Εξ άλλου το άνετο και ευρύχωρο γκαράζ του(δοκιμασμένο Πάτρα Τεργέστη) έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στους λιγοστούς μεταφορείς που το ταξίδεψαν και ακόμη δημοφιλέστερο στους οδηγούς των ΙΧ.


Οπωσδήποτε οι χρόνοι των χειρισμών στα δυνατά μελτέμια, υπερέβαιναν καπως τους χρόνους των άλλων ευχειριστων πλοιων της γραμμής(κάποιο διαθέτει και πρυμναίο ισχυρότατο προπελλακι) και μερικές φορες υπήρξε κάποια δυσαρέσκεια, αλλά ας τονισθεί ότι σχεδόν πάντοτε μανουβραριζε στην νο 9 της Ραφινας με το ισχυρό μόνιμο μελτέμι στην αριστερή πλευρα και τον ιδιαίτερο συνωστισμό του λιμανιού.


Το σίγουρο είναι ότι κατόρθωσε και στάθηκε παρά το μεγάλο μήκος πλάτος και βύθισμα( 6 μέτρα) του και ανταποκρίθηκε με μικρές συνήθεις καθυστερήσεις στα ωράρια.(καθολικό καλοκαιρινό φαινόμενο)


Σίγουρα μπορεί να ξαναδρομολογηθει ,αλλά με καλύτερο προγραμματισμό και προετοιμασία από πλευράς Εταιρείας ώστε να αποδώσει κέρδη .


Βέβαια η Εταιρεία εκτίμησε τις προσπάθειες Πλοιαρχων και πληρώματος και τους "ευχαρίστησε θερμά"
Καλή ξεκούραση .


Πηγή: https://www.facebook.com/CaptMamidis-357163664421678/?tn-str=k*F